سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش انلاین انگلیسی به آسانی

اینترنت مکانی است که هم می‌‌تواند ابزار مفیدی باشد و هم می‌تواند یک حواس پرتی اذیت کننده باشد. ضرر با سود اینترنت بستگی به استفاده شما از آن دارد.

شما می‌توانید از آن برای تحقیق استفاده کنید یا اینکه در آن محتوای بی‌ارزش ببینید.

چیزی که نمی‌شود انکار کرد، تاثیر اینترنت بر یادگیری زبان است. اما مسئله این است که شما چگونه بتوانید بهترین استفاده را از ابزارهای آنلاین در اینترنت برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنید.

 

شروع آموزش آنلاین زبان انگلیسی:

آسان شروع کنید:

ابتدا تصمیم بگیرید چه زبانی را می خواهید یاد بگیرید و چرا؟ از نظر شرایط کار شما شاید زبان چینی را به دلیل تعداد زیاد صحبت کننده در جهان جذاب بدانید.

از نظر شرایط مسافرت خیلی ها زبان انگلیسی را مفید میدانند.

در جهان زبان انگلیسی در 70 کشور صحبت میشود.

 

قدم دوم:

قدم دوم این است که چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ باید چندین اپلیکیشن موبایل بخریم؟ یا اینکه گوشی را فیلم ها و موسیقی های انگلیسی پر کنیم؟

خریدن اپلیکیشن راهکار گرانی است و همچنین امکان دارد بعضی از اپلیکیشن‌ها باعث ایجاد سردرگمی و ناسازگاری شوند.

همچنین در فیلم ها و ترانه نیز ممکن است عبارات و دیالوگ های سختی وجود داشته باشد که می‌تواند برای مبتدی‌ها سخت باشد.

به جای خالی کردن جیب خود با دقت تصمیم بگیرید و از یک متخصص زبان کمک بگیرید.

 

بپرسید و جواب بگیرید:

خیلی از سایت های یادگیری زبان آموزش های مقدماتی و تست با قیمت کم دارند، وقتی شما به یک متخصص زبان مراجعه کنید و به او می‌گویید که قصد یادگیری زبان دارید، آن ها سطح شما را بررسی کرده و با توجه به آن به شما بهترین روش برای یادگیری را پیشنهاد می کنند.

 

مسیر رسیدن به مقصدتان:

به عنوان دانش آموز، ما به دنبال درس های آسان و قابل فهم هستیم که دارای هدف باشد. در آموزش زبان به صورت آنلاین شما به صورت برنامه ریزی شده به یادگیری زبان خواهید پرداخت و حتی می‌توانید مشخص کنید که می خواهید چه قسمتی از زبان را یاد بگیرید، گرامر، لغت یا نوشتار.

وقتی معلم شما را بیشتر بشناسد، می تواند با توجه به استعداد شما، بهترینآموزش آنلاین زبان انگلیسی

پیشنهاد کند و شما را به سطح پیشرفته برساند.

 

از این مطلب نیز غافل نشوید! 10 جفت کلمه‌های انگلیسی شبیه به هم - بخش اول

تکالیف مختص به خودتان:

یک معلم آنلاین حرفه ای می‌تواند برای شما تکلیف مختص به خودتان را تهیه کند که بتوانید در خارج از کلاس نیز استفاده کنید، مثلا وقتی منتظر دوستتان هستید می‌توانید آنچه را که یاد گرفتید دوره کرده و تمرین کنید.

 

نکاتی برای گرفتن بهترین نتایج از آموزش آنلاین زبان انگلیسی

مانند خیلی از انواع درس خواندن، یادگیری زبانی مانند انگلیسی به صورت انگلیسی دارای لحظات پر چالشی می‌باشد. این مهم است که بدانید موقیت با کار زیاد بدست می‌آید و در یک شب بدست نخواهد آمد این 4 نصیحت زیر را را مد نظر داشته باشید:

1- هیچ وقت در یادگیری زبان انگلیسی عجله نکنید.

2- همیشه با معلم آنلاین خود ارتباط برقرار کنید.

3- از یادگیری در اوغات فراغت خود غافل نشوید.

4- سعی کنید زبان مورد نظر خود را هر روز تمرین کنید.

توصیه 5: کاری کنید که حساب کاربری تان بدرخشد

البته که مدرس مهمترین بخش تجربه یادگیری یک دانش آموز است. بنابراین سامانه های آموزشی آنلاین درخشش شما به عنوان مدرس را هنگام معرفی تان به دانش آموزان بالقوه برعهده می گیرند.

 

سامانه آموزشی آنلاین به شما کمک می کند تا صفحه حساب کاربری خود را بسازید تا آنچه که دانستنش برای دانش آموزان مهم است را با آنها به اشتراک بگذارید. حساب کاربری شما موقعیتی است برایتان تا بدرخشید. شما قادر خواهید بود تا آنچه که باعث منحصربفرد شدن جلسات کلاس شما می شود و دانش آموزان را برای برداشتن کلاس با شما هیجان زده می کند را به اشتراک بگذارید.

 

باید یک ویدئو معرفی خود برای دانش آموزان بسازید. در این ویدئو در مورد دروس خود صحبت کنید و دانش آموزان را به مطالعه با خود دعوت کنید. دانش آموزان به تماشای ویدئوهای مدرسین علاقمندند چرا که می توانند قبل از برگزاری کلاس لهجه مدرس را بشنوند و با شخصیت او تا حدودی آشنا شوند.

 

توضیحی کوتاه در مورد موضوعات خاصی که آموزش خواهید داد مثل ارتباط تجاری یا آمادگی برای آزمون های زبان را ارائه کنید. دانش آموزان همچنین دوست دارند که در مورد علایق شما بخوانند از این طریق متوجه می شوند که شما در طی تمرین مکالمه در مورد موضوعات مورد نظر آنها بحث خواهید کرد یا نه.

 

بعد از این که حساب کاربری خود را درست کردید، هزینه ساعتی کلاس های خود را تعیین کنید و برنامه کاری خود را ساماندهی کنید. سایت تیکا به هر مدرس اختیار این را می دهد که برای هر جلسه هر قدر که لیاقت دارد دریافت کند و هر برنامه زمانی دلخواهی را طرح ریزی کند. به یاد داشته باشید که اگر به دنبال دانش آموزان جدید هستید، بهتر است ساعات بیشتری در دسترس باشید.

 

توصیه 6: زبان آموزان شما، مراجعین شما هستند

هنگامی که به صورت آنلاین تدریس می کنید، شما فردی حرفه ای هستید که سرویسی را ارائه می دهد که متقاضیان زیادی دارد. دانش آموزان شما احتمالاً برای پیشرفت سطح زبانشان دلایل واقعی و فوری دارند. ممکن است لازم باشد تا برای گرفتن ترفیع شغلی در امتحانی قبول شوند و یا برای تحصیل به یک کشور خارجی سفر کنند. آنها توقع دارند تا نتایجی واقعی و اثربخش دریافت کنند. این نتایج ممکن است زندگی آنها را متحول کند. درست است که برخی از دانش آموزان در مورد مدت زمان دستیابی به اهدافشان توقعاتی غیرواقعی دارند. کارشناسان تخمین می زنند که برای رسیدن به سطح بعدی در چارچوب CEFR به 100 تا 200 ساعت زمان برای مطالعه نیاز است. بخشی از کار شما تشویق کردن و الهام بخش بودن برای دانش آموزانتان است تا تعهد، صبر و مطالعه مداوم را در پیش بگیرند تا به اهداف بلند مدت خود دست یابند.

 

این یک خبر خوب برای تجارت آموزشی شماست. وقتی که شما به زبان آموزان خود کمک می کنید تا پیشرفت معنی دار خود را ببینند، احتمال اینکه برای مدت زمان طولانی با شما به مطالعه ادامه دهند، بیشتر خواهد بود. دانش آموزان خود را متعهد به یک برنامه و پیشرفت منظم نگه دارید تا مدام به اهداف خود نزدیکتر شوند.

 

برنامه ریزی کنید. در مورد اهداف و بخش هایی که هر کدام از زبان آموزان باید در آن پیشرفت کنند بیاموزید و برای آنها برنامه ای طراحی کنید که به اهداف خود دست یابند. برنامه را در اختیار دانش آموزان خود قرار دهید و از آنها بخواهید نظر دهند. هنگامی که احساس مالکیت کنند به برنامه تعهد بیشتری خواهند داشت. دروس مختص هر دانش آموز به او و مدرس اجازه می دهد تا در یک تجربه یادگیری که جالب و کارآمد است با هم همکاری کنند. 

بخت با سرسختان یار است:

داستان یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین از کجا شروع شد؟

اولین نفری را که به فکر یادگرفتن زبان انگلیسی به صورت آنلاین افتاد، می‌شناسید؟ بله آن آدم شریف کسی نبود به جز حسنی، همان حسنی خودمان که مادرش باید به زور سیب از خانه بیرونش می‌کرد. البته حسنی حسابی تغییر کرده‌بود و سرش شلوغ شده‌بود. یکی دو تا مغازه داشت و در کنارش هم باید هر روز به دانشگاه می‌رفت. تازه این وسط ازدواج هم کرده‌بود و باید به امور خانواده می‌رسید. خلاصه حسنی دید با این وضع و اوضاع هیچ جوری نمی‌تواند یک وقت خالی پیدا کند تا به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برسد، پس چه کار کرد؟ از یکی از دوستانش خواست تا شب‌ها به او آموزش بدهد. کم‌کم دیگران هم از این روش خوششان آمد و چند سال بعد دوست حسنی اولین کلاس آموزش گرامر انگلیسی به صورت آنلاین را راه انداخت.

 

خلاصه‌ی ماجرا این‌که اگر شما هم مثل حسنی وقت کمی دارید، یا حوصله‌ی ترافیک و آلودگی را ندارید و یا حتی به یک کلاس خوب دسترسی ندارید، می‌توانید به سراغ آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین بروید. مزیت این روش این است که شما بر خلاف سایر روش‌های خودآموز به راحتی می‌توانید سوال‌های‌تان را از استادتان بپرسید، و البته می‌توانید با وجود زبان‌آموزهای دیگر در کلاس، حسی شبیه به بودن در فضای کلاس حقیقی را تجربه کنید.

 

نکته‌ی دیگری که باعث توجه بسیاری از زبان‌آموزان به آموزش آنلاین زبان

شده‌است، هزینه‌ی کمتر این کلاس‌ها نسبت به کلاس‌های حضوری‌ است. از طرف دیگر بعضی از استادهای بزرگ ممکن است در خارج از کشور باشند و شما حتی با همان کفش‌های آهنی هم نمی‌توانید به شکل حضوری به آن‌ها دسترسی داشته‌باشید، بنابراین کلاس‌های مجازی و آنلاین این‌طوروقت‌ها می‌توانند کمک بسیار خوبی برای‌تان باشند.

راحتترین راه برای برقراری ارتباط با دانش آموزان جدید ثبت نام کردن در یک سامانه آموزش آنلاین مثل تیکا است. سامانه های آموزش آنلاین برای گرد هم آوردن مدرسین و زبان آموزان در یک جا طراحی شده اند. آنها برای دانش آموزانی که به دنبال یادگیری زبان های مختلف هستند تبلیغ می کنند و آنها را با مدرسینی که توانایی کمک به آنها برای رسیدن به اهدفشان را دارند، آشنا می کنند.

 

هنگام ثبت نام در یک سامانه آموزش آنلاین، اطلاعات اولیه ای در مورد خود شامل تحصیلات، گواهی نامه ها، تجربه حرفه ای و کلاس هایی که تا کنون برگزار کردید را ارائه می کنید. سامانه این اطلاعات را برای جلب اعتماد زبان آموزان راستی سنجی می کند.

 

تمام سامانه های آموزشی آنلاین به طریقی هزینه دریافت می کنند. اما به کارهایی رسیدگی می کنند که بدون حضور آنها برای مدرسین بسیار زمان بر خواهد بود. کارهایی مثل تبلیغات و اطمینان حاصل کردن از این موضوع که مدرسین سر موعد حقوق خود را دریافت کنند.

توصیه 1: متوجه میزان تقاضا باشید

آیا می دانید که 75/1 میلیارد انگلیسی زبان در تمام دنیا وجود دارند؟ انگلیسی یکی از مفیدترین زبان ها برای یادگیری در جهان مدرن است. زبان رسمی تجارت جهانی انگلیسی است. مسافران در هر کشور برای برقراری ارتباط از انگلیسی استفاده می کنند. کتاب های زبان انگلیسی ، فیلم ها و موسیقی به این زبان در دنیا بسیار پرطرفدار است. با این حال، اکثریت مردمی که در جهان از انگلیسی استفاده می کنند، انگلیسی زبان نیستند. به این معنی که آنها انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی در مقطعی از زندگیشان آموخته اند. بسیاری از کودکان نکات ابتدایی را در مدرسه می آموزند. بزرگسالان جوان گاهی در دوران تحصیل در دانشگاه در کلاس های انگلیسی ثبت نام می کنند. خارج از سیستم رسمی آموزشی، موسسه زبان به افراد بزرگسالی که قصد پیشرفت سطح زبان خود را دارند، کمک می کنند.

نگران نباشید

یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری بدون رفتن به کلاسهای آموزشی نیز امکان پذیر است. برخلاف نظر برخی که هنوز هم به روش های یادگیری سنتی (کلاس و معلم) اعتقاد شدیدی دارند ، امروزه به لطف گسترش پلتفرم های آموزشی آنلاین ، یادگیری زبان انگلیسی از آنچه که فکر می کنید راحت تر شده است.

 

 

 

سه دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی به شکل آنلاین

 

 

زمان و سرعت یادگیری طبق برنامه خودتان صورت می گیرد

در این روزها به دلیل مشغله های فراوان هم انرژی و زمان کافی برای رفتن به آموزشگاه های زبان بسیار کاهش یافته است هم اینکه رفتن به کلاس و یادگیری طبق برنامه و اصول استادها و مدرس ها ممکن است با آنچه ما در ذهن داریم مطابقت چندانی نداشته باشد.

 

کنترل استرس و اضطراب بر عهده ی خودتان است

صحبت در کلاس، آزمون های کلاسی ، ترس از مسخره شدن توسط همکلاسی ها و … همگی از عوامل استرس زا هستند و ناخواسته با این عوامل رو به رو خواهید شد. این عوامل استرس زا با تاثیرهای منفی که بر روی زبان آموز می گذارند متاسفانه به مرور رویای یادگیری یک زبان را در اکثر زبان آموزان کمرنگ می کنند. اما یکی از مزایای یادگیری آنلاین این است که دیگر با چنین مواردی رو به رو نخواهید شد و یادگیری زبان انگلیسی برای شما با آرامش بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

لازم نیست با یک ذهن خسته سر کلاس حاضر شوید

آموزش آنلاین زبان

در واقع خیلی چالش برانگیزتر از یادگیری در آموزشگاه ها است. هنگام آموزش زبان آنلاین در فضای کلاس لازم است که ذهنتان آماده باشد که خب ممکن است در آن زمان که کلاستان شروع می شود به دلایلی (بیماری ، خستگی ، دغدغه های ذهنی) آماده یادگیری نباشید اما مجبورید که آماده باشید چون هم بابت آن کلاس هزینه کرده اید و باید خروجی مناسبی از آن داشته باشید و هم مدرس مربوطه نیز از شما انتظار آمادگی دارد. اما در یادگیری آنلاین نیازی به یادگیری در یک ساعت مقرر نیست و شما هر موقع که آمادگی لازم داشته باشید به سراغ مطالعه می روید. صبح زود ، بعد از ظهر ، شب قبل از خواب و یا هر زمان دیگری که احساس کنید آماده هستید.

 

 

 

حال سوال اساسی تر این است که چه معیارهایی برای انتخاب یک مرجع آنلاین مناسب وجود دارند؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید وب سایت زبان دیلی را برای شما مثال بزنیم.

 

 

 

سایت زبان دیلی یک مرجع آنلاین یادگیری زبان انگلیسی:

برای انتخاب یک مرجع آنلاین مناسب باید به محتوایی که توسط آن سایت تولید می شود توجه داشت. مثلا برای آموزش آنلاین زبان

باید به موارد زیر دقت داشت:

 

 

 

دوره های غیر حضوری

همانطور که در بالا هم گفته شد ، شرکت در دوره های حضوری بنا به دلایل مذکور ، برای بسیاری از زبان آموزان میسر نیست. از همه مهم تر اینکه برخی افراد تمایل دارند که فقط در برخی مباحث پیشرفت کنند و تمایلی به یادگیری مباحث دیگر ندارند. مثلا ممکن است یک زبان آموزی بخواهد بر روی بحث مکالمه فعالیت کند و علاقه به بحث رایتینگ و … نداشته باشد. ما در بخش دوره های غیر حضوری (اینجا را کلیک کنید) برای هر سلیقه ای یک محصول مستقل ارائه می کنیم و زبان آموزان با توجه به مبحث مورد علاقه شان می توانند هر کدام از این دوره ها را که مد نظر دارند خریداری بکنند. تمامی دوره ها پشتیبانی دارند و این اطمینان به خریداران داده می شود که ما تا آخر مسیر یادگیری کنارشان خواهیم بود.

 

 

 

آزمون آنلاین

یک سایت معتبر آموزش زبان انگلیسی باید برای مسیر یادگیری کاربران خود احترام بسیاری قائل باشد. کاربران علاوه بر خرید آموزش های یک سایت باید پیشرفت مناسبی نیز داشته باشند. ما در زبان دیلی بر این مسئله واقفیم و میزان پیشرفت زبان آموزان برای ما بسیار مهم است. لذا بخشی به نام آزمون آنلاین (اینجا را کلیک کنید) آماده کرده ایم. این آزمون ها به شکل آنلاین و ماهیانه برگزار می شوند و شما پس از اتمام این آزمون ها کارنامه ای دریافت می کنید که می توانید عملکرد خود را به خوبی ارزیابی کنید. سوالات و پاسخ های صحیح و غلط هر آزمون نیز پس از اتمام آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

مکالمه

آموزش مکالمه جزو آن دسته از چالش هایی است که بسیاری از زبان آموزان با آن سر و کار دارند. در بسیاری از سایت های آموزش زبان انگلیسی در مورد آموزش مکالمه صحبت می شود اما خب در مورد اصول اولیه آن صحبتی نشده است. در سایت زبان دیلی در بخش آموزش مکالمه (اینجا را کلیک کنید) نمونه هایی از مکالمات به همراه فایل صوتی و ترجمه فارسی مکالمات قرار داده شده و در بخش مقالات سایت (اینجا را کلیک کنید) به وفور در مورد تکنیک های مکالمه صحبت کرده ایم که با خواندن این مقالات دیگر هیچ نگرانی بابت صحبت کردن به زبان انگلیسی نخواهید داشت.

 

 

 

تمرین

بارها و بارها در مورد تمرین کردن صحبت شده و زبان آموزان می دانند که بدون تمرین کردن ، یادگیری بی معناست. اما بسیاری از سایت ها در مورد اینکه چگونه باید تمرین کرد صحبتی نکرده اند. در سایت زبان دیلی یک بخش با عنوان تمرین ها (اینجا را کلیک کنید) وجود دارد که تمرین های زبان انگلیسی را به همراه پاسخ ارائه می دهد و شما هر چند وقت یک بار می توانید با مراجعه به این بخش از تمرین های استاندارد زبان انگلیسی بهره مند شوید.

 

 

 

کتاب

بسیاری از زبان آموزان علاوه بر آموزش ها و مقالات سایت به دنبال کتاب های مرجع زبان اصلی هستند. لذا ما در زبان دیلی بخش کتاب ها (اینجا را کلیک کنید) راه اندازی کرده و کتاب های با کیفیت را برای شما جهت دانلود رایگان قرار داده ایم.

 

 

 

گرامر

گرامر یکی از مهم ترین بخش های هر زبانی است. برای یادگیری گرامر باید نکات ریز و درشت بسیاری را در نظر داشت. در سایت زبان دیلی می توانید به بخش گرامر (اینجا را کلیک کنید) وارد شوید و با آموزش های متنوع و کاربردی آن بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

در پایان :

 

یادگیری یک زبان به شکل آنلاین نه تنها ممکن است بلکه آسان تر و کارآمدتر از آموزش به روش سنتی در کلاس هاست. در واقع، وقتی به تنهایی زبان انگلیسی را یاد می گیرید ، به شیوه ی خودتان آموزش می بینید و عملکرد و یادگیری بهتری خواهید داشت. در این مقاله توضیح دادیم که چگونه زبان انگلیسی را آنلاین و بدون نیاز به کلاس یاد بگیریم.