سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش انلاین انگلیسی در خانه

اینترنت مکانی است که هم می‌‌تواند ابزار مفیدی باشد و هم می‌تواند یک حواس پرتی اذیت کننده باشد. ضرر با سود اینترنت بستگی به استفاده شما از آن دارد.

شما می‌توانید از آن برای تحقیق استفاده کنید یا اینکه در آن محتوای بی‌ارزش ببینید.

چیزی که نمی‌شود انکار کرد، تاثیر اینترنت بر آموزش آنلاین انگلیسی است. اما مسئله این است که شما چگونه بتوانید بهترین استفاده را از ابزارهای آنلاین در اینترنت برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنید.

 

شروع آموزش آنلاین زبان انگلیسی:

آسان شروع کنید:

ابتدا تصمیم بگیرید چه زبانی را می خواهید یاد بگیرید و چرا؟ از نظر شرایط کار شما شاید زبان چینی را به دلیل تعداد زیاد صحبت کننده در جهان جذاب بدانید.

از نظر شرایط مسافرت خیلی ها زبان انگلیسی را مفید میدانند.

در جهان زبان انگلیسی در 70 کشور صحبت میشود.

 

قدم دوم:

قدم دوم این است که چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ باید چندین اپلیکیشن موبایل بخریم؟ یا اینکه گوشی را فیلم ها و موسیقی های انگلیسی پر کنیم؟

خریدن اپلیکیشن راهکار گرانی است و همچنین امکان دارد بعضی از اپلیکیشن‌ها باعث ایجاد سردرگمی و ناسازگاری شوند.

همچنین در فیلم ها و ترانه نیز ممکن است عبارات و دیالوگ های سختی وجود داشته باشد که می‌تواند برای مبتدی‌ها سخت باشد.

به جای خالی کردن جیب خود با دقت تصمیم بگیرید و از یک متخصص زبان کمک بگیرید.

 

بپرسید و جواب بگیرید:

خیلی از سایت های یادگیری زبان آموزش های مقدماتی و تست با قیمت کم دارند، وقتی شما به یک متخصص زبان مراجعه کنید و به او می‌گویید که قصد یادگیری زبان دارید، آن ها سطح شما را بررسی کرده و با توجه به آن به شما بهترین روش برای یادگیری را پیشنهاد می کنند.

 

مسیر رسیدن به مقصدتان:

به عنوان دانش آموز، ما به دنبال درس های آسان و قابل فهم هستیم که دارای هدف باشد. در آموزش زبان به صورت آنلاین شما به صورت برنامه ریزی شده به یادگیری زبان خواهید پرداخت و حتی می‌توانید مشخص کنید که می خواهید چه قسمتی از زبان را یاد بگیرید، گرامر، لغت یا نوشتار.

وقتی معلم شما را بیشتر بشناسد، می تواند با توجه به استعداد شما، بهترین روش یادگیری پیشنهاد کند و شما را به سطح پیشرفته برساند.

 

از این مطلب نیز غافل نشوید! نکات ضروری در آزمون شفاهی آیلتس

تکالیف مختص به خودتان:

یک معلم آنلاین حرفه ای می‌تواند برای شما تکلیف مختص به خودتان را تهیه کند که بتوانید در خارج از کلاس نیز استفاده کنید، مثلا وقتی منتظر دوستتان هستید می‌توانید آنچه را که یاد گرفتید دوره کرده و تمرین کنید.

 

نکاتی برای گرفتن بهترین نتایج ازآموزش آنلاین زبان

مانند خیلی از انواع درس خواندن، یادگیری زبانی مانند انگلیسی به صورت انگلیسی دارای لحظات پر چالشی می‌باشد. این مهم است که بدانید موقیت با کار زیاد بدست می‌آید و در یک شب بدست نخواهد آمد این 4 نصیحت زیر را را مد نظر داشته باشید:

1- هیچ وقت در یادگیری زبان انگلیسی عجله نکنید.

2- همیشه با معلم آنلاین خود ارتباط برقرار کنید.

3- از یادگیری در اوغات فراغت خود غافل نشوید.

4- سعی کنید زبان مورد نظر خود را هر روز تمرین کنید.

 

بخت با سرسختان یار است:

یادتان باشد که در هنگام یادگیری زبان اعتماد به نفس داشته باشید. اگر شما در هنگام صحبت کردن به زبان خارجی خجالت می‌کشید یا احساس ترس می‌کنید، یادتان باشد که آموزش آنلاین فقط بین خودتان و معلمتان است و شما جلوی یک کلاس یا گروه صحبت نمی‌کنید. و این باعث می‌شود کم کم ترس یا خجالتتان از بین برود.

امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم به شما در مورد تصمیم گیری راجع یادگیری زبان به صورت آنلاین کمک کرده باشیم.

سوال اساسی این است که چرا باید آموزش آنلاین زبانبرگزار کنم؟

به قول معروف اگر امروز کسب و کار خودتان را آنلاین نکنید به زودی آن را از دست خواهید داد.

 

در دنیای امروز که حتی خشک شویی ها هم آنلاین شده اند اگر ما از فضای پرطرفدار و بکر آنلاین غافل بمانیم یعنی سود بسیار زیادی را از دست داده ایم.

 

در دنیای شلوغ الان که همه درگیر مسائل زندگی هستند تعداد افرادی که می خواهند در خانه و پشت کامپیوتر خود آموزش ببینند افزایش پیدا کرده است.

 

این فضای شلوغ که همه کمبود وقت داریم به نفع مدرسین زبان انگلیسی شده است. چون که افراد بسیار زیادی به فکر یادگیری بدون اتلاف وقت آمدن به کلاس و گرفتار ماندن در ترافیک افتاده اند.

 

حالا این سوال پیش می آید که چطور می توانم کلاس خودم را آنلاین برگزار کنم؟

برای برگزاری یک کلاس آنلاین به تجهیزات خاصی نیاز ندارید.

 

تنها چیزی که به آن نیاز دارید که کامپیوتر با امکانات ابتدایی و دوربین و میکروفن و بلندگو + اینترنت با سرعت خوب مثل ADSL یا حتی سرعت 3G موبایل اگر برای شما قطعی نداشته باشد.

آیا نیاز است که وب سایت داشته باشم؟

به هیچ وجه.

 

خیلی از وب سایت ها این خدمات را به صورت رایگان و پولی به شما ارائه می کنند. که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد.

 

تنها کاری که نیاز است انجام دهید یک تبلیغات مختصر اگر هنوز شاگرد آنلاین ندارید.

البته نگران نباشید خیلی از وبسایت ها این کار را برای شما انجام می دهند و نیازی نیست که پول زیادی بابت تبلیغات هزینه کنید.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فکر برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود باشید و برنامه ریزی کنید که محتوا را چگونه می توانید بر بستر اینترنت ارائه کنید.

آیا شما یک انگلیس زبان یا یک کارشناس زبان با سطح بسیار خوب دانش زبانی هستید؟ اگر چنین است، تقاضای بسیاری برای مهارت های شما وجود دارد. دانش آموزان در سراسر دنیا به دنبال مدرسین خصوصی باسوادی هستند که بتوانند به آنها کمک کنند تا مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. آنها تمایل دارند با اعتماد به نفس و واضح ارتباط برقرار کنند. برای بسیاری افراد پیشرفت در زبان انگلیسی موقعیت های بسیاری برای دریافت حقوق بیشتر و یا مهاجرت به کشوری دیگر برای کار یا تحصیل را فراهم می کند.در اینجا باید ذکر کرد که نکات زیادی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی برای تحصیل در خارج وجود دارد همچنین تدریس آنلاین زبان انگلیسی می تواند یک شغل نیمه وقت یا تمام وقت معرکه باشد. شما می توانید از خانه به کودکان یا بزرگسالان درس بدهید و یا اگر به سفر علاقمندید، می توانید به خارج از کشور سفر کنید و با استفاده از اینترنت از هر جا که دوست دارید کار خود را انجام دهید. قادر خواهید بود ساعات کاری و میزان درآمد ساعتی خود را انتخاب کنید و بهتر از همه موقعیت برقراری ارتباط با افراد معرکه ای در سراسر دنیا برای شما ایجاد می شود.

 

بر اساس نتایج منتشر شده توسط وب سایتrunning remote ، تدریس آنلاین در میان 11 شغل از راه دور پرطرفدار است. مدرسین آنلاین به طور متوسط بین 20 هزار تا 50 هزار دلار با استفاده از بوردهای مایکروسافت به عنوان ابزار موردعلاقه شان درآمد کسب می کنند.شروع تدریس آنلاین انگلیسی از آنچه فکر می کنید، ساده تر است. اینجا 7 توصیه را مطرح می کنیم که به شما برای شروع کمک می کنند.

 

7 توصیه برای شروع تدریس آنلاین زبان انگلیسی

با این 7 نکته راه و روش های تدریس آنلاین را به راحتی بیاموزید و در آموزش های خود استفاده کنید .

 

توصیه 1: متوجه میزان تقاضا باشید

آیا می دانید که 75/1 میلیارد انگلیسی زبان در تمام دنیا وجود دارند؟ انگلیسی یکی از مفیدترین زبان ها برای یادگیری در جهان مدرن است. زبان رسمی تجارت جهانی انگلیسی است. مسافران در هر کشور برای برقراری ارتباط از انگلیسی استفاده می کنند. کتاب های زبان انگلیسی ، فیلم ها و موسیقی به این زبان در دنیا بسیار پرطرفدار است. با این حال، اکثریت مردمی که در جهان از انگلیسی استفاده می کنند، انگلیسی زبان نیستند. به این معنی که آنها انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی در مقطعی از زندگیشان آموخته اند. بسیاری از کودکان نکات ابتدایی را در مدرسه می آموزند. بزرگسالان جوان گاهی در دوران تحصیل در دانشگاه در کلاس های انگلیسی ثبت نام می کنند. خارج از سیستم رسمی آموزشی، مدارس محلی زبان به افراد بزرگسالی که قصد پیشرفت سطح زبان خود را دارند، کمک می کنند.

وبینار چیست؟

کلمه ی وبینار از دو کلمه وب + سمینار بوجود آمده است. یعنی سمیناری که بر بستر وب سایت و اینترنت باشد. البته نیازی نیست که سمینار داشته باشید.

می شود یک کارگاه یا آموزش آنلاین زبان هم از همین طریق برگزار کرد.

 

شما می توانید یک آموزش زبان آنلاین را داشته باشید و تقریبا تمام کارهایی که در کلاس فیزیکی انجام می دهید را بر بستر اینترنت هم انجام دهید.

 

شما بعد از ثبت نام در وبسایت هایی که خدمات وبینار ارائه می کنند اجازه خواهید داشته که کلاس خود را تشکیل دهید.

 

شما دانش آموزان خود را دعوت می کنید به کلاس آنلاین و آنها به شما ملحق می شوند. (یک چیزی تو مایه های داشتن کانال تلگرامی ولی خیلی حرفه ای تر)

 

شما در این وبسایت ها یک فضایی دارید برای نشان دادن فیلم و ویدیوی زنده از خودتان و همچنین می توانید درس هایی که از قبل به شکل عکس یا پاورپوینت آماده کرده اید را به اشتراک بگذارید.

 

دانش آموزان شما هم این امکان را دارند که در کلاس شما با سوال پرسیدن چه به شکل صوتی و چه به صورت متن در کلاس شما شرکت کنند.

 

 

 

برای شرکت در کارگاه آنلاین کسب درآمد از برگزاری کلاس‌های آنلاین (خصوصا زبان انگلیسی) کلیک کنید

چگونه وبینارها به مدرسین زبان انگلیسی کمک می کند؟

 

 

با استفاده از این سرویس ها مدرسین می توانند تدریس آنلاین زبان انگلیسی خود را از هر نقطه ای از دنیا برگزار کنند و دانش آموزان هم از هر نقطه ای از دنیا در این دوره شرکت کنند.

 

به نحوی فاصله زمانی و مکانی برداشته می شود و اهمیت آنچنانی نخواهد داشت

 

یکی از مزیت هایی که این برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیس با استفاده از سرویس های وبینار دارد این است که شما محدود به یک زبان خاص یا کشور خاص نیستید.

می توانید دوره ها خود را برای هر شخصی در هر جایی از دنیا برگزار کنید و حتی می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 

اگر کلاس خصوصی دارید که چه بهتر. می توانید برای آموزش از وبینار استفاده کنید یا هر از چند گاهی کلاس رفع اشکال را به صورت وبیناری برگزار کنید.

برای وبینار و کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود یک عنوان جذاب انتخاب کنید.

 

اگر تصمیم گرفته اید که وبینار خود را برگزار کنید برای آن یک نام جذاب انتخاب کنید.

 

انتخاب یک عنوان جذاب به جذب مخاطبین شما کمک می کند و می توانید به افراد بیشتری خدمات ارائه کنید.

 

به عنوان مثال به جای نوشتن کلاس آنلاین زبان انگلیسی بنویسد

 

دوره ی آنلاین میانبرهای یادگیری زبان انگلیسی یا چگونه مکالمه زبان انگلیسی را آسان تر یاد بگیریم.