سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به وسیله اپلیکیشن

امروزه اپلیکیشن های مختلف بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند و بدون شک نرم افزارهای آموزشی هم از آن مستثنی نیستند .وقتی می خواهیم به صورت خودآموز، زبان انگلیسی یاد بگیریم ، اپلیکیشن های یادگیری زبان هم یکی از منابع ما می توانند باشند.اما وقتی کمی تحقیق می کنیم با تعداد بسیار زیادی نرم افزار و پلتفرم آموزشی مواجه میشویم و سوالی که پیش می آید این است که ، آموزش آنلاین زبان به وسیله اپلیکیشن چگونه است؟ و از کدام یک میتوان بهره بیشتر برد؟

ما در این مقاله قصد داریم 10 اپلیکیشن کاربردی که زبان آموزان و مدرسین برای یادگرفتن و تکمیل آموزش زبان انگلیسی به عنوان منابع آموزشی نیازدارند تا در هر زمان و هر مکان و فقط با استفاده از گوشی های موبایل بتوانند زبان یاد بگیرند را معرفی کنیم.اگر که شما تازه قصد کردید که زبان یاد بگیرید یا اینکه می خواهید مهارت های انگلیسی خودتان را بالا ببرید ، این اپلیکیشن ها می توانند مانند یک معلم خصوصی بهترین راهنمای شما برای یادگیری باشند.

معلم های زبان در مدارس یا کلاس های زبان مختلف هم می توانند از این اپلیکیشن ها با توجه به محتوای هر درس به عنوان یک فعالیت فوق العاده برای زبان آموزان استفاده کنند و بر اساس مطالب آموزش داده شده ، بخش هایی را برای انجام دادن در خانه تعیین کنند. بیشتر اپلیکیشن های یادگیری زبان در وب و گوشی های موبایل ، برای استفاده در هر زمان و هر مکان در دسترس هستند.

اپلیکیشن Duolingo  (دولینگو) محبوب ترین اپلیکیشن یادگیری زبان در جهان است و قطعا برای کسانی که می خواهند زبان را به صورت خودآموز یاد بگیرند  توصیه می شود.این اپلیکیشن بیشتر از 200 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد و یاگیری با این اپلیکیشن بسیار جذاب و اعتیادآور است.
اپلیکیشن Duolingo از فعالیت های مختلف و گسترده  و سرگرم کننده تشکیل شده است.این اپلیکیشن با آموزش دادن مطالب مختلف مثل یک بازی به شما کمک میکند ، تا فقط با 20 دقیقه وقت گذاشتن هر چه سریع تر زبان انگلیسی یاد بگیرید. تمرینات این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموز لغات را هر چه موثرتر و کاربردی تر یاد بگیرند.
دولینگو یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان برای یادگیری لغات و اصطلاحات جدید و کاربردی در کنار گرامر می باشد. بعد از تمام کردن هر درس، به زبان آموز پاداش هایی داده میشود و گزارش پیشرفت یادگیری روازنه در اختیار او قرار میگیرد که هردو نقش مهمی در انگیزه بخشی به منظور ادامه یادگیری زبان دارند.

نکته منفی که برای Duolingo می توانیم به آن اشاره کنیم و برای ما ایرانی ها هم بسیار با اهمیت است این است که دولینگو تا الان که این مقاله  را می نویسم  زبان فارسی را ساپورت نمی کند و برای یادگیری زبان انگلیسی باید به یک زبان دیگر مثل آلمانی،فرانسه، ترکی و سایر زبان هایی که ساپورت می کند آشنا باشید.

مشخصات کلی اپلیکیشن Duolingo
شرکت سازنده :
Duolingo
تعداد دانلود در گوگل پلی: +100  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی،ترکی،چینی،اسپانیولی،کره ای، عربی و بیش از 20 زبان دیگر
موجود برای سیستم عامل:
Android ، Ios و ویندوز
هزینه: رایگان

اپلیکیشن Busuu  (بوسو) یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان ،از سطح پایه می باشد و مانند یک آموزشگاه زبان، زبان آموز را از سطح پایه تا پیشرفته به صورت مجازی کمک می کند.این اپلیکیشن توسط متخصصان زبان شناسی طراحی شده و با ترکیب کردن تعامل انسانی با هوش مصنوعی به شما در هرچه سریع تر یاد گرفتن زبان انگلیسی کمک می کند.
این اپلیکیشن دوره های یادگیری زبان را برای 12 زبان مختلف و برای بیشتر از 90 میلیون کاربرطراحی و تهیه کرده است.اپلیکیشن Busuu  مهارت های reading ,writing, speaking را به همراه spelling  و هر آنچه که شما از یک دوره یادگیری زبان انتظار دارید را در بر میگیرد.
با این اپلیکیشن شما می توانید با کسانی که زبان انگلیسی زبان مادری آن هاست به منظور تمرینات speaking  ،صحبت کنید و همچنین می توانید بازخوردهایی به دیگر زبان آموزان بدهید و یا از زبان آموزان با سطح بالاتر بازخورد بگیرید.
اپلیکیشن Busuu  به گونه ای طراحی شده تا همه ی مهارت های مورد نیاز خود را تا رسیدن به یک سطح قابل قبول بالا ببرید . و همچنین در حالت آفلاین به شما اجازه می دهد تا درس ها را دانلود کرده تا حتی بدون داشتن اینترنت درهر زمان و هر مکان خواستید آن ها را بخوانید و از یادگیری زبان لذت ببرید.شما می توانید پیشرفت خودتان را طی هر دوره ببینید و با تمام کردن هر درس ، رنگ آن در اپلیکیشن عوض می شود.علاوه بر آن ، اپلیکیشن به صورت هفتگی یک گزارش از پیشرفت شما را طی 7 روز گذشته برای شما می فرستد.

نکته منفی که ممکن است هنگام کار با اپلیکیشن برای زبان آموزی که می خواهد همه مطالب و مهارت ها را یادبگیرد ناخوشایند باشد این است که در بعضی دروس توضیحات مربوط به گرامر و گاهی تلفظ ها کافی نیست و موجب سردرگمی زبان آموز شود.
طی اعلام تیم  بوسو در سال 2016 بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه نیویورک و دانشگاه کارولینا جنوبی بر روی خروجی دوره ها انجام شد ، 22 ساعت استفاده و یادگیری با اپلیکیشن Busuu  برابر با یک ترم خواندن زبان انگلیسی در کالج می باشد.

مشخصات کلی اپلیکیشن Busuu
شرکت سازنده :
Busuu
تعداد دانلود در گوگل پلی: +10  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی،پرتغالی،روسی، آلمانی،ترکی،چینی، اسپانیولی،لهستانی و عربی 
موجود برای سیستم عامل  
Android: ، Ios ، ویندوز و مک
هزینه: رایگان

Improve English یکی از اپلیکیشن های محبوب یادگیری زبان است. این اپلیکیشن با درس هایی کوتاه به شما در آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمک می کند و برای یادگیری لغات جدید یکی از بهترین هاست و با استفاده از الگوریتم های علمی طراحی شده به شما برای پیشرفت زبان انگلیسی کمک می کند.
Improve English با طراحی درس ها به شکل بازی های مختلف و سرگرم کننده به شما برای یادگیری لغات ، گرامر، تلفظ لغات و عبارات  کمک شایانی می کند.این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده که آشنایی سطحی با زبان انگلیسی دارند و در پی بالا بردن مهارت های Reading,Speaking و Writing  در کنار توسعه دایره لغات خودشان هستند.مطالب به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند به زبان آموز برای آزمون هایی مثل CAT,GRE,GMAT,IELTS,TOEFL  و... کمک کند.

مشخصات کلی اپلیکیشن Improve english
شرکت سازنده :
Knudge.me
تعداد دانلود در گوگل پلی: +1  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی
موجود برای سیستم عامل
Android: ، Ios و ویندوز
هزینه: رایگان+ پرداخت درون برنامه ای